domingo, 18 de septiembre de 2011

CDF INSTA A L'AJUNTAMENT D'ARENY I A LA COMARCA DE LA RIBAGORÇA A DEFENSAR ELS CIUTADANS I LES EMPRESES DAVANT LES CONTÍNUES AVERIES EN EL SERVEI DE TELEFONIA

Convergència Democràtica de la Franja critica la passivitat de l'Ajuntament d'Areny quant a les contínues avaries en el servei de telefonia que mes rere mes, d'una manera reiterada, deixen sense
servei als usuaris d'Areny, Sopeira, El Pont de Montanyana i La Terreta (terme municipal de Tremp), afectant les connexions de telefonia i internet i produint importants perjudicis als comerços i
empreses dels pobles afectats. La precarietat de les instal·lacion que Telefonica té al terme d'Areny i el deficient manteniment són les causes d'aquests problemes en el subministrament del servei cada cop que plou i que hi ha tempestes. A més, el departament tècnic d'aquesta companyia tarda un mínim de tres o quatre dies a restablir servei.

La relació de dies sense servei telefònic a Areny de Noguera, El Pont de Montanyana, Sopeira i La Terreta (Ajuntament de Tremp) dels darrers mesos ha estat el següent:

MAIG
3 dies: del 7/05/11 a les 20:04 fins al 10/05/11 a les 13:54
JUNY
1 dia: del 26/06/11 a les 15:22 fins al 27/06/11 a les 13:58
JULIOL
4 dies: del 12/07/11 a les 21:23 fins al 14/07/11 a les 13:58 i del
19/07/11 a les 11:23 fins al 21/07/11 a les 17:21
AGOST
2 dies: del 25/08/11 a les 11:43 fins al 27/07/11 a les 9.57

Cal que les administracions resolguin aquest problema reiterat que fa que la prestació de serveis sigui molt deficient, generant perjudicis irreparables al teixit comercial i empresarial de la zona. Què pot fer
un empresari amb porta oberta quan un client li paga amb targeta de crèdit i no pot cobrar-li perquè no pot realitzar la transacció bancària, sense línia telefònica?

Sent un territori amb una gran part del sector econòmic depenent del comerç i del turisme, no ens podem permetre aquestes situacions tercermundistes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario